Blind Eye
Detective Cruz is left to make a difficult choice. Brandon gets some insight into Douda's past, while Jerrika drops a bomb about her career. Emmett tries to figure out who Keisha is dating. Ronnie opens up to Jada, who helps him heal old wounds.