Sudden Impact
The Parkland shooter launches a surprise attack on a security guard, and an angry ex lunges at a judge in a domestic violence hearing. A woman faints at her murder-for-hire plot sentencing, and thieves carry out a smash-and-grab spree at courthouse ATMs.