A Chef for All Seasons
Bryan and Michael Voltaggio welcome eight of America's most-promising young chefs to battle it out for a place on each brother's team to impress guest judge Chef Eric Adjepong. Then Bryan and Michael suit up for an epic brother vs. brother battle.