Oh Brother, Warehouse Art Thou?
Baby Sylvester is overcome with angst because Granny's broken old chair must be replaced. The other Baby Looney Tunes work to help turn Sylvester's trepidation into enjoyment during their mammoth furniture-shopping adventure.