Who Has a Mustache
Host Ronny Brede Aase challenges Solveig Kloppen, Magnus Devold, and Jonis Josef to determine who is best at distinguishing real from fake. Who is an opera singer, and who has a mustache are some of the tasks you can guess.
A rotating panel of comedians will be tested on how good they are at exposing hoaxers. They have to evaluate three people who claim to have different roles or talents, and they have to guess who is telling the truth and who is trying to deceive them.