Vanderbilt vs. Drew
Railroad kingpin Cornelius Vanderbilt takes on his old friend Daniel Drew in a Wall Street war for the Erie Railroad. Vanderbilt has the millions, but Drew and his team have a plan to break the bank of America’s biggest tycoon.