Wounded Vet Rifle/60s Icons
Rich and the team build a customized scout rifle for a wounded vet so he can hunt again, even with his limitations. Kurt joins Rich on a sale to an investor looking for iconic 1960s guns, and the team tricks out a car 007-style.