What Happens in Vegas
Caesar attempts to make a meaningful connection at his meet and greet event. Debbie celebrates her 70th birthday alongside Tony. Natalie seeks advice from Josh's friends. After a second date with Justin, Veronica speaks to Tim about boundaries.