Don't Be Rude!
Jenny and Sumit get silly defending their love. Tim and Melyza have big feelings watching their goodbye. Brittany and Yazan reflect on Brittany's behavior. Bini and Ari relive Avi's baptism differently. Kenny and Armando get big support for their rights.