Burns and Betrayals
Alina ponders telling Caleb about her secret. Memphis feels betrayed by Hamza. Kim challenges Usman's management. Ximena's past disturbs Mike. Jasmine comes clean to Gino. Ben tells his family about his girlfriend Mahogany, 28 years his junior.