Bomp Chicka Bow Wow Bench
Alex and Emma look at potential cars, but some driving lesson mishaps may set them back. Liz and Brice's plans to move in together hit another obstacle. Then, Trent and Amber have ideas for a sleek and sexy bathroom renovation.