A Dangerous Man
July 1996. Thousands gather at Centennial Park for the Atlanta Olympics when a bomb explodes. Alice Hawthorne is killed and more than 100 others are injured. As the FBI investigates terrorism, they soon find themselves tracking a serial bomber.