Martin has aquired expertise from gymnast Espen Jansen and wrestler Stig-André Berge to give the participants some inspiration and variation.
Martin Johnsrud Sundby push six familiar faces to the limit through tough bootcamps to get them into shape, and to face a real challenge together.