Twilight
Bella Swan moves to Forks and encounters Edward Cullen, a gorgeous boy with a secret.
When Bella is sent to live with her father in the rainy little town of Forks, Washington, she doesn't expect much of anything to change. Then she meets the mysterious and dazzlingly beautiful Edward Cullen, a boy unlike any she's ever met.