The Professional Bridesmaid
A Professional Bridesmaid books a high-profile wedding, but must keep her identity secret from the wedding party and the reporter covering the event.
When a Professional Bridesmaid books a high-profile wedding, she must keep her true identity a secret, not only from the wedding party but also from the handsome reporter covering the event.