Devotion
Jonathan Majors and Glen Powell star in this war epic as two elite US Navy fighter pilots during the Korean War.
The mission: bring everyone home. Jonathan Majors and Glen Powell star in this war epic as two elite US Navy fighter pilots during the Korean War, whose heroic sacrifices would ultimately make them the Navy's most celebrated wingmen.