Honingmeloen Kraamkamer
Hedgehog en Oscar helpen Ramona met het kweken van Pluizige Roze Tijdbaby's. Maar als de oogst mislukt, ontdekken ze dat een onverwerkt verdriet van Ramona daarvan de oorzaak is.