Denmark
Matt Orlando laat Diego in zijn groene Michelinrestaurant Amass technieken zien om elk product te kunnen hergebruiken. In Kopenhagen, één van 's werelds groenste steden, proeft Diego een vreemde toepassing: bier gemaakt van plas.