Ex-cess Baggage
Oude wonden leiden tot een grote ruzie tijdens Jimmy en Lisa's kampeertrip. Josh zet vraagtekens bij zijn rol in het leven van de baby terwijl Jennifer en Chantel proberen zwanger te worden.