Sleepy Hollow Home of Hazards
Deskundige woninginspecteur Joe Mazza onderzoekt samen met zijn vriend en ontwerper Noel Gatts afschrikwekkende, verborgen problemen in de huizen van zijn klanten en lost ze op.