Rain on Us!
Meni weigert het lot van zijn zoon te accepteren terwijl Dafna bij het bevel een nieuwe missie aanneemt. Avinoam probeert een wanhopige Yoav in veiligheid te brengen. Melakhi gaat eindelijk de confrontatie aan met Alush.