Intl. Fresh Faces: Circus Pageant
Alles draait om schoonheid in de circustent als de kleine Oliviana, de vierjarige Alivia en nieuwkomer Katlyn strijden om de circuskroon in de IFF Pageant in Macon, Georgia.