Mississippi Sweet Pea Pageant
Emma, McKenzie en Liz zijn vastbesloten om de Mississippi Sweet Pea-missverkiezing met luau-thema te winnen. Wie weet de jury te bekoren en wie is het oneens met hun commentaar?