Show Me Smiles Fantasy Pageant
Tijdens de Show Me Smiles Fantasy-wedstrijd in Missouri treedt Haley op met haar vader. Kan Lexie haar verslaan? Ondertussen kan de vierjarige Olivia voor een verrassing zorgen.