A Family Stuck
De familie Brown heeft problemen met communiceren en wanneer Janelle probeert dingen op te lossen, is het duidelijk dat sommige dingen misschien niet opgelost kunnen worden. Verder is Robyn heel eerlijk tegen Kody over het krijgen van meer kinderen.