The Feel Good, Look Good Show
Emily heeft een hekel aan shoppen. Ze vertrouwt op haar vriendinnen, maar kiezen die stijl of comfort? Hayley zal een nieuwe jurk moeten kiezen die ruimte biedt aan haar babybuik.