Ghent Row
Mike Whiteside, Robert Kulp en de bemanning van Black Dog Salvage pakken een heel stadsblok met Victoriaanse huizen in Norfolk, Virginia aan. Mike bouwt een wastafel in de badkamer van een kist van de Amerikaanse marine.