Steal My Sunshine
Nu het gevaar van Jones is geweken komt Roswell tot rust. Liz stort zich op lesgeven en Max helpt zijn ex-partner bij een onderzoek naar een reeks bankovervallen. Alles loopt lekker, tot een onverwacht noodweer iedereen prikkelbaar maakt.