Tony Alamo Ministries Cult: People Magazine Investigates
Susan en Tony Alamo begonnen de Alamo Christian Foundation om jongeren te helpen. Na de dood van Susan komt Tony's duistere kant naar boven en moeten zijn volgers het ontgelden.