From a Cradle to a Grave
Na een verrassende aanval op Marcel, werken Davina en Cami samen om Klaus uit te schakelen, die een hartverscheurend besluit neemt in een wanhopige poging om degenen die belangrijk voor hem zijn te beschermen.