The End Isn't Near, It's Here
In de emotionele finale van The O.C. bouwen Ryan, de Cohens, de Coopers en hun vrienden nieuwe levens op, lossen ze slepende problemen op, nemen ze beslissingen en ondergaan ze transformaties.