Bad Romance
De mensen van Naked Attraction winden er geen doekjes om en laten de kleren en de filters al vele jaren achterwegen. Ze vinden nu dat het tijd is om hun x-rated archieven door te spitten en een eerbetoon te brengen aan de allermooiste ondeugende opnames.