Mush-Mush en de Zwammetjes vertelt de komische avonturen van het Zwammetjesvolk en brengt de fun weer terug in fungus! Mush-Mush en de Zwammetjes is een vrolijke reis vol zelfontplooiing, spannende bosavonturen en veel, veel meer!