Beautiful Things That Come With Madness
Wanneer Jay nog een missie voorstelt, moet Simone afwijken van haar zoektocht of het risico lopen dat ze haar geloften breekt. Wiley’s ontvoering door een mysterieuze priester legt een samenzwering bloot. Mrs. Davis helpt een handje.