Verjaardagsfeest
Tot zijn verdriet is Mr Bean niet uitgenodigd op een feest van Mrs Wicket. Bean verstopt zich in een grote taart om toch naar het feest te kunnen. Hij moest eens weten wat de echte reden voor het feest was.