Huisdieren niet gewenst
Bean is even klaar met Teddy, en koopt een papegaai als nieuwe vriend. Het blijkt alleen niet makkelijk om de papegaai langs zijn hospita en haar kat Scrapper te smokkelen. En dan moet hij die vogel ook nog aan de praat krijgen.