Wat hebben Jeff Bezos, Jamie Foxx en de coolste orthodontist in Beverly Hills gemeen? Ze zijn allemaal klant bij autodealer RD Whittington. Kijk mee hoe dé autodealer van Amerikaanse sterren peperdure luxewagens voor de superrijken weet te bemachtigen.