"Megan: een turbulent jaar" is een 7-delige docu-soap waarin we het buitengewone leven van influencer Megan Desaevere en haar entourage volgen op twee zeer uiteenlopende plekken: de burgerlijke woonwijk Oostende en het exotische hipsterparadijs Dubai.