De geschiedenis de baas
Arkasha had een hekel aan geschiedenislessen. Maar toen kreeg hij een droom waarin allerlei historische personen hem slaag gaven, omdat hij ze niet kende. Daarna ging hij extra hard zijn best doen om alle namen en jaartallen te leren.