Not All Those Who Wander Are Lost
Aurora stuit op informatie die weleens heel nuttig kon blijken. Hope geeft Lizzie opdrachten om dingen te doen, met verrassende resultaten. Alaric, Landon en Ted werken samen om te bepalen hoe ze hun wensen het beste kunnen inzetten.