Year of the Tiger: Part 1
Met het naderende Chinese Nieuwjaar heeft Nicky meer zelfvertrouwen en is ze meer geaard en gelukkiger met haar relatie met Henry en haar familie. Maar dan schrikt ze erg door een inbraak in het huis van Shen.