Maffia op Sicilië
Jeroen en Bob reizen af naar het Italiaanse Sicilië. Ze bezoeken een spookdorp dat in 1968 volledig door een aardbeving is verwoest en ze verkennen twee oude vervallen zwavelmijnen. Zoals overal op dit eiland is een link met de maffia nooit ver weg.