Something is Missing
Het huis van Jaimie en haar gezin is zo goed als af, maar er ontbreekt nog iets. Daarom gaat ze met Koen op jacht naar een uniek kunstwerk. Jaimie’s zoektocht naar een nanny voor Lio gaat ondertussen ook verder.