My Bloody Valentine
De 16-jarige Diana Peterson droomt ervan vrij te zijn om haar verlangens te volgen. Maar als het jonge meisje op Valentijnsdag vermoord wordt aangetroffen in haar huis, zijn de harten gebroken.