Bound by Blood
TAPS onderzoekt de paranormale gebeurtenissen in de Osterhout Free Library in Pennsylvania. Met de hulp van Olympisch kunstschaatser Johnny Weir onderzoeken ze een oude kerk die op land staat dat is doordrenkt met het geweld van de Revolutionaire Oorlog.