A Home for Him and Her
Chip en Joanna Gaines zijn eigenaar van Magnolia Homes, een verbouwings- en ontwerpbedrijf in Waco, Texas. We zien hoe het paar oud, vervallen huizen omtovert tot paleizen en daarmee de hele buurt nieuw leven inblaast.