California Couple Gets Dream Home
Een echtpaar uit Californië verhuisde met hun gezin van vijf naar Arkansas, maar de ranch heeft een grote opknapbeurt nodig voordat ze erin kunnen trekken. Dave en Jenny willen het omtoveren tot een droomhuis in Californische stijl.