De eerste pikorde
Sarah, Manon en Jennemie hebben het geheel voor het zeggen en kiezen bij de eerste ontmoeting welke mannen ze VIPtijd gunnen. Een FBoy ontvangt een eerste kus. Tijdens de eliminatie is het aan de dames om de eerste FBoys weg te stemmen, maar lukt dat ook?