Elettra Lamborghini en Nick (aka Afro Jack) geven elkaar, na drie jaar een relatie te hebben gehad, het ‘ja-woord’! Maar hoe kwamen ze bij het altaar? In deze eerste aflevering volgen we alle voorbereidingen tot het aanbreken van de grote dag!