Pop Ups: My Giant Nose Is Killing Me
Roger heeft enorme gezwellen op zijn neus waar pus uit komt en die zo groot zijn dat hij nauwelijks kan ademhalen. De zussen Sandra en Jessie hebben allebei bulten op hun gezicht.